זכיינות למותגי גינה

אם אתם יזמים, המעוניינים לנהל עסק מצליח משלכם, וודאי שקלתם את האפשרות לרכוש זכיינות למותגים. זכיינות למותגים בתחומים שונים, תאפשר לכם להקים עסק בבעלותכם, ולנהל אותו על פי ראות ענייכם, תוך שאתם נשענים על כוחו השיווקי האדיר של המותג. בין אם מדובר במותג אופנה, מותג מזון, מותג טכנולוגי או כל מותג אחד, כל המותגים המצליחים נהנים מהחדירה העמוקה שלהם אל תודעתם של הצרכנים. קהל היעד, שנחשף למותג באמצעי המדיה השונים, מחזקי בדעה מגובשת כלפיו, שנוצרה במהלך שנים של היכרות ואתם צריכים רק לקטוף את הפירות. כזכיינים של מותג, תוכלו לרתום את ההצלחה הזו להצלחה העסקית והאישית שלכם בקלות יחסית. אולם רכישת זכיינות למותגים, הצעד הראשון שיהיה עליכם לעשות בדרך לעסק מצליח משלכם, עלולה להיות תהליך די מורכב.

הסכם הזכיינות ביניכם לבין בעלי הזכויות על המותג, הוא הסכם המגדיר את מערכת היחסים ביניכם. הסכם זה כולל, מעבר לפירוט העלויות השונות הכרוכות בזכיינות, נושאים נוספים הנוגעים למלאים, להתחייבויות, לערבויות ועוד. 'מה הבעיה?', אתם אולי אומרים לעצמכם. 'נפנה לעורך דין שיסייע לנו'. על פנוי, ברור כי הצדק אתכם, אולם לא כל עורך דין יוכל להעניק לכם את הסיוע המשפטי היעיל ביותר בעת חתימה על הסכם זכיינות מותגים. התפתחות תחום הזכיינות בישראל בשנים האחרונות, דורשת פניה לעורך דין אשר התמחה והתמקצע בתחום. עורך הדין גיא קולן למשל, המנהל משרד בוטיק המתמחה בדיני זכיינות.

מעטים הם עורכי הדין הפועלים כיום בישראל ומתמחים בעולם המורכב של הסכמי הזכיינות. עורך הדין גיא קולן, אשר שימש כיועץ משפטי של רשתות מוביליות ושל לא מעט זכיינים, צבר במהלך שנות פעילותו, ניסיון חסר תקדים בהיקפו בליווי משפטי של הסכמי זכיינות מותגים. הוא ואנשי המקצוע שלצידו, ישמחו להעניק גם לכם, את הייעוץ המשפטי לו אתם זקוקים.